luni, 6 iulie 2009

SI CASTIGATOOORUL EEEEEEESTE......!

Buna dimineata!

Cu o participare fulminanta de 4 persoane la "Concursul de scrisori de amor" (da, as fi preferat sa fie mai multi dar va garantez ca prefer 4 misive scrise din suflet decat 400 de citate din literatura clasei a V-a facute la misto) astazi aflam castigatorul!!

Juriul format din mintea, sufletul si corpul meu (in ordine inversa rasucita) a deliberat tot week-endul, ajutata de ritualuri specifice unei astfel de decizii: fum ( ei, da, era vorba de un gratar dar ce conteaza mijloacele?), transa (intrarile in stari modificate de contienta se pot face si prin metode rapide, cu licori specifice) si concentrare (a se citi pierdere in neantul infinitului unei lungi discutii duminicale in care nu sunt probleme, planuri sau trecuturi de rezolvat).

Astfel pregatita, imi incep dimineata cu anuntarea castigatorului concursului, si anume:

-LUCIA NEAGOE !!!!!! (aplauze, urale, semnal muzical specific cu incheiere).

Motivatia (dupa cum spuneam, extrem de subiectiva) juriului: mi-a placut rau de tot de ea. Pentru ca nu stiu cum i-a venit ideea sa faca dragoste cu un inger, pentru ca tot ce nu inteleg imi place, pentru ca stiu ca ea e un inger, si nu in ultimul rand pentru ca asa vreau eu.

Draga mea, premiul (vezi foto) iti va parveni in curand prin posta, te rog sa imi trimiti adresa de livrare si destinatarii dedicatiilor scrise de pe cartea "Zana Norilor".

Iti multumesc, precum multumesc tuturor participantilor activi sau discret activi.

Sa aveti ganduri bune si o zi senina!