joi, 30 iulie 2009

O RUGACIUNE "NEW LOVE - NOUA IUBIRE"

Am sa inchei (pentru moment) subiectul iertarii cu o Rugaciune pe care am primit-o din Nori si care sper sa va placa la fel de mult pe cat mi-a placut mie s-o scriu.

-Imi cer iertare sufletului meu ca nu l-am lasat sa se Exprime in felul in care ar fi vrut si i-am distorsionat prin prejudecatile mele felul in care ar fi vrut sa experimenteze viata. Ma dezleg si de prejudecatile mele.
-Imi cer iertare corpului meu, organelor mele, partilor din corpul meu carora le-am cauzat deteriorari prin comportamentul meu culinar, imi cer iertare de la tot trupul meu pentru ca am fost indiferenta cu el de multe ori si nu l-am ingrijit cand mi-a cerut, nu i-am dat somn, odihna si hrana potrivita atunci cand a cerut si a avut nevoie.
-Imi cer iertare sufletului meu ca nu l-am hranit cu suficienta iubire, cu placere, cu creativitatea de care avea nevoie, cu poezie, cu muzica, cu poveste.
-Imi cer iertare mintii mele ca n-am sadit in ea mereu ganduri frumoase.
-Imi cer iertare si ma dezleg de toti oameni pe care i-am necajit, fata de care am gresit, sau care au gresit fata de mine iar eu nu i-am iertat. Imi cer dezlegare de ei. Ii las pe toti sa isi urmeze drumul asa cum si eu voi fi libera de-acum sa merg, sa plutesc nestingherita in destinul meu, neinfranata de legaturi care ma trag inapoi.
-Sunt iertata, caci eu sunt iertare.
-Sunt libera in fiecare clipa sa o iau de la capat.
-Sunt libera in fiecare clipa.
-Sunt dezlegata de orice fire inutile, orice iubiri egoiste, de cersetoria sufletului, de asteptari. Nu mai astept salvarea, iubirea, fericirea, ele sunt cu mine din aceasta clipa in care sunt deja dezlegata si libera.
-Sunt libera sa iubesc, sa fiu, sa ma misc, sa creez, sa plutesc, sa fiu ce si cine vreau sa fiu. Sunt libera sa fiu...(numele tau) Andreea.