vineri, 31 iulie 2009

REGI MILOGI

Photobucket

Milog la poarta iubirii. Asta sunt si asta esti. Nu stii inca? Eu stiu ca astept in fiecare zi un"te iubesc draga mea", "mi-a fost dor de tine", un "iubita mea, esti bine?", "mi-e bine cu tine!", sau "iubire, draga mea, ma gandesc la tine mult si vreau sa-ti fie bine!". Ba inca astept in fiecare zi un "iubito, ma lasi pe mine sa iti duc bagajele astea grele pe care le cari cu tine zi si noapte?", "nu vrei sa-ti rezolv eu toate problemele chiar si cele care nu au aparut inca?", si, de ce nu: "ma lasi sa fiu umbra genunchiului tau? te rog, e tot ce imi doresc..."

O miloaga, intr-un cuvant. O cersetoare de iubire si o asteptatoare. Pentru ca imi trebuie atat de putin pentru a supravietui. Caci eu nu vreau sa traiesc cu adevarat, hranindu-ma zi de zi cu iubire pura si nesfarsita, ci ma multumesc cu acest putin care imi asigura portia de aer. Eu nu vreau tot aerul rarefiat al muntilor, caci mi-e frica cu adevarat de iubire, mi-e frica de faptul ca as putea cadea atat de sus incat sa ametesc privind la mine. Vreau doar portii mici, sa fiu sigura ca nu ma inec, ca nu ajung in extazul nirvanei. Nu razi de noi, Doamne, cand vezi ce milogi suntem cu mana intinsa la poarta ta vesnic deschisa nevrand deloc sa intram cu totul? REGI MILOGI, asta am facut din noi. Tu ne-ai nascut Regi, noi ne-am devenit Cersetori. Tu ne dai cu carul noi vrem picatura prelinsa. Ne-am inchis asa de bine robinetii si valvele de iubire incat nu mai intra si nici nu mai iese decat un fir subtire, gatuit precum mancarea prin inelele de stomac, asa functionam, si-apoi ne plangem ca panzele noastre nu au aripi, dar noi ni le strangem in fiecare zi mai mult.

M-ai facut Regina, Doamne, invata-ma sa ma port astfel! Invata-ma sa primesc, sa ofer, sa cer si sa refuz, sa cinstesc, sa primesc cinstea ta asemeni unei Nefertiti a Norilor!

Iti multumesc, Doamne, ca nu te lasi descurajat niciodata de mine, si continui sa ma inveti, oricat de mult ma impotrivesc eu! Iti multumesc ca zambesti de fiecare data cand ma opun sa imi faci un bine!

Your Queen,
Zana Norilor