vineri, 26 iunie 2009

CONCURS DE SCRISORI DE-AMOR - asa, de dimineata, cu roua-n talpi

Multumesc, viata ca imi dai.
Multumesc ca ma ai.
Eu nu te am pe tine, dar tu ma ai pe mine.
Multumesc ca simt. Ca am aflat. Ce luuunga e iubirea, ce-ntinsa, ce-n sus, si nu in jos vreodata.
Multumesc ca iubesc. Sunt atatia oameni de iubit pe lume! De ce nu sunt mai multi indragostiti?
Da, Iubirea e o Taina. Desprea ea nu vorbim. Doar incercam sa articulam idei vagi, ce o ating usor. Iubirea este intangibila.

Gandul acesta cu care m-am trezit azi m-a facut sa va propun un concurs de scrisori de dragoste. Catre iubiti si iubite actuale sau imaginare, catre foste sau viitoare, catre orice gasim demn de iubit.
Ce spuneti? Intrati ? Am si premiu (ca doar pentru asta se concureaza, nu?:):
Un pachet - consistent, zic eu - constand dintr-un volum al cartii "Despre Omul frumos" - Dan Puric, si un exemplar al cartii mele de povesti pentru copii & parinti "Zana Norilor" (editie super limitata!!)


Va astept aici, mai jos, in "comentarii" scrisorile voastre de dragoste. Jurizarea va fi in functie de aprecierile primite tot in comentarii (daca sunt!) sau va fi pur subiectiva. Ca doar iubirea e obiectiva. Data limita de primire a scrisorilor este:vineri 3 iulie, deci aveti o saptamana sa va indragostiti si sa comunicati lumii.
Hai, curaj, da-ti-va drumu' la iubit! Sau macar imaginati-va!