joi, 18 iunie 2009

CREEAZA-TI MOMENTE DE 1 000 000 EURO CU MAI PUTIN DE 1 EURO!

Atelierul nr, 4 pe care l-am sustinut la 121.ro a fost unul mai special. Aici am spus unul dintre lucrurile pe care le pastrez secrete de ceva vreme dar sper sa le fac publice cat mai curand si in alte prezentari: iubiti banii! Mai mult, cu mai mult spor, mai sincer, mai fara ura. Iubiti banii si facerea lor, nu doar cheltuitul lor. Atunci, si ei "o sa va iubeste pe voi"!
Atelierul nr. 4 a fost frumos, a avut participare, si, chiar daca nu toata lumea a reusit sa intre in starea de milionar, sigur o mare parte dintre cele prezente au stralucit asemenea unui milionar. Au aflat ca grija pentur ziua de maine este o piedica in calea construirii acelei zile, au aflat ca libertatea, increderea, siguranta de sine in luarea de decizii sunt si ele la distanta de un gand. Iar acest gand este doar Decizia noastra de a fi astfel, si nu o stare pe care o cuceresti sau o inveti la scoala.
Ce am aflat eu? Ca "a fi rusinos" este inca o stare romaneasca peste care unii nu vor trece prea curand, pentru ca face parte din esenta educatiei primite si este privita ca o virtute. Iar acesti oameni nu vor putea fi niciodata bogati financiar, pentru ca pur si simplu le este prea rusine sa fie.
Am militat pentru starea de milionar, am jucat pentru cateva minute rolul de milionara, si zau ca ma tenta sa duc pana la capat gandul, cand am vazut cum privirile audientei se schimba.

Dar nu l-am dus pe al meu, ci l-am condus pe al lor, si sper ca macar unele din superbele prezente feminine au aflat ca a fi milionar, la fel cu a fi fericit, este o decizie pe care ti-o asumi cu curaj.
Am propus lista primelor 5 lucruri pe care le faci - pentru tine! - ca proaspat milionar, si am descoperit impreuna ca o mare parte a acelor actiuni pot fi incepute chiar in seara respectiva. Am vazut in listele celor prezente actiuni si ganduri de milionari nu tin de "a avea" ci de "a fi":
- a fi intr-un anturaj de lux
- a citi mai mult
- a te simti liber si fara griji
- a te respecta mai mult
-a te ingriji pe tine.
Surprinzator - sau nu! - milionarele femei din aceasta seara au descoperit - unele, desigur! - ca nu numarul banilor ii face milionare, ci felul in care isi gestioneaza timpul, prietenii, gandurile, emotiile.

Ne-am convins inca o data ca cele mai mari si mai apasatoare griji ni le face singuri, si ele sunt o piedica in calea zilei de maine. A privi ziua de maine cu curaj si incredere, cu seninatate, cu "DA!", este adevaratul motor si valoreaza cat un cont de milioane de euro. A fi egal cu tine, a nu te rusina de completitudinea ta, de gesturile tale, de atitudinea ta, este un "milionarism". Extravagant poti fi de azi. In lumea noastra doar cei iluminati si milionarii isi permit sa fie extravanganti!

Fii extravagant si RESPECTA-TE!