luni, 1 iunie 2009

PENTRU VOI, CEI CE STITI CE E IUBIREA

Mi-am inceput dimineata cu bucatica mea preferata din Nunta lui Figaro, "Voi ce sapete.. che cosa e l'amor", pe care o ascult destul de des impreuna cu Sara mea de 4 ani. Este un esantion atat de curat de opera incat ar atrage si un fotbalist catre genul acesta muzical. In mod sigur este minunat pentru copii. Eu nu stiu prea multa opera, dar simt ca interpretarea Teresei Berganza este un cadou in sine. De la mine pentru toti cei ce stiu ce e iubirea. Pentru toti cei ce vor avea astazi 1 iunie, curajul sa isi arate inocenta in fata lumii: fara sa-i judece pe oameni, fara sa-i acuze, fara sa le reporseze nimic. Privindu-i viu in ochi, asa cum ne privesc copiii. Cu mirarea ca exista oameni pe pamant. Lasati-va frumusetea si iubirea sa emane prin ochii vostri azi!