sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Exerseaza-ti muschiu'!




Sunt o visatoare profesionista. Am aflat zilele acestea ca imi desfasor meseria la nivel inalt. Ca sefii mei - norii - sunt multumiti de mine si, probabil, voi primi o marire de salariu si - normal, de competentze.

Ma simt obosita dupa lansarea de la Gaudeamus si turneul New Love prin tara. La Gaudeamus am experimentat si meseria de vanzator de vise (a se citi carti) si a fost minunat. Sigur am fost vanzatoare de carti candva intr-o librarie a timpului pentru ca ma mulasem perfect pe rol, dar oare as vinde la fel de bine si cartile altora? Nu mi-am pus problema.

Asa ca o sa ma asez si o sa ma contemplu, aici si acum.

Cum ma simt? Asta mi-e cel mai simplu sa spun: multumita, dezamagita, implinita, trista, bucuroasa, uimita, furioasa, frumoasa, increzatoare. Chiar simplu, nu? :)

La Oradea am descoperit un termen pe care il voi sustine la Atelierele New Love: "Musculatura emotionala". Si am realizat ca in fiecare zi traim cel putin 10 emotii. Indiferent ca ne intalnim cu 10 oameni sau stam singuri intr-o camera, exista acest muschi pe care il folosim zilnic, mai bine sau mai putin bine, dar care merita toata atentia noastra. Fiti preocupati constant de a exersa "musculatura emotionala".

Dar in urma acestor zile atat de pline marturisesc ca am facut febra musculara. Oare febra aceasta, care tine de emotii, se combate ca si cea fizica? Cu si mai mult exercitiu? Si daca da, ce ar trebui sa faca un om care isi doreste sa simta mai mult, mai tare, pentru a putea da drumul febrei, pentru a relaxa muschiul? Probabil reteta clasica, adica sa nu faca"nimic"! Sa mediteze, sa se opreasca din orice si sa se privesca.

Sa iti dai drumul in propriul carusel emotional. Acolo unde sunt toate cele ce doresti sa le simti si inca mult mai mult decat atat. Cand ti-e dor sa simti, opreste-te si inchide ochii: asemeniea unui equalizer, vocile se ridica, senzatiile se intzetesc, cantecele interioare se reaud, vacarmul - sau... pacea! - isi incep dansul. Da-ti-va drumul in propriul carusel atunci cand va e dor de voi, asa cum imi e mie acum.

Mi-e cumplit de dor de mine.
Asa ca o sa imi fac vant pe carusel! Ne vedem mai jos (mai sus, mai lateral, mai in viteza) cu mai multa adrenalina si entuziasm!

(in clip Ozzy canta Beatles - "In my life", si mie varianta aceasta mi-e in acord cu starea)