duminică, 22 noiembrie 2009

Te alegi cu ceva bun azi la BRASOV - ascensiuni si coborari in tine insuti!

Am calatorit o noapte singura intr-un vagon de dormit. O experienta extraordinara sa fiu intr-o camera de 3mp in intuneric privind constelatiile cum trec prin fata mea, prin fereastra patrata. Am citit si ascultat ganduri si ritmul rotilor de tren si totul era limpede, stelele infinite si clare.
La Oradea am intalnit oameni luminosi si zambete multe, iar Atelierul "Fii creatorul vietii tale!" a adus o infuzie de iubire acolo unde a fost nevoie.
Cred ca toti primim ceea ce avem nevoie, atunci cand cerem, fie si cu un gand.
Cred ca toti avem nevoie sa schimbam din cand in cand aerul pe care il respiram, sa adunam mai multe maini pe care sa le strangem.
Multumesc celor care mi-au dat mai mult de 2 maini pe care sa le strang, familiei Buzlea cu toti membrii ei minunati, atat de implicati in ceea ce construiesc sau ii ajuta pe altii sa construiasca, fiind constant atenti la cei din jur. Multumesc si apreciez in mod deosebit ajutorul lor, al doamnei Elisabeta Buzlea, Narcisa, Mircea, Andrei, dl. Emil Nuna, Constanta si tuturor celor care au ajutat la realizarea acestui atelier.
Sunt acum la Brasov in pregatirile Atelierului de dezvoltare personala care va incepe la ora 15.00 la care inca va mai puteti inscrie la tel. 0740077533 (pt detalii click aici) si pe care il voi sustine alaturi de partenera mea Alexandra Pintea, care va veni cu metoda "Asculta-ti corpul!" - a Lisei Bourbeau.
Brasovul e insorit bine, muntele asteapta sa facem ascensiuni sau coborari in noi insine, va asteptam in sala Hotties-Teatrul Dramatic pe cei suficient de curajosi incat sa faca plonjari si bunjee-jumping in propria fiinta. Stiu ca brasovenii sunt pasionati de sporturi extrem - multi dintre ei.
Daca nu ai timp, sa stii ca avem noi 4 ore pentru tine!