joi, 12 noiembrie 2009

ATENTIA TA

Atentia Mea e ochiul lui Dumnezeu pe Pamant.
Tot ce PRIVESC eu, ASCULT eu, INGAN eu, CANT, SIMT, PALPEZ eu - este ceea ce face Dumnezeu prin mine. El vrea sa asculte, sa priveasca, sa simta prin mine.

Atentia mea asupra lucrurilor din jur, e ATENTIA Lui.

Cu cat sunt mai mult in ganduri, cu atat mai mult lipsesc de AICI, unde m-a trimis ca reporter special, sa ii spun ce vad, simt, miros, aud, palpez, gust. Aici si Acum, Atentia Mea are o misiune speciala de a raporta toate informatiile primite, de a le prelucra, de a da feed-back.

Atentia mea e cel mai valoros lucru pe care il am.

Atentia ta valoreaza mai mult decat orice altceva ai.

Cand esti atent, esti acolo. Existi in fata momentului si ii oferi totul din tine. Nici nu e nevoie de mai mult: doar sa fii ATENT acolo unde esti. Fiind astfel, ORICE altceva are loc intr-o armonie perfecta: meseria ti-o faci perfect, comunicarea cu cei din jur e perfecta, esti integrat absolut si armonizat. Nu e nevoie decat sa fii atent mereu. In acel moment, (oricare ar fi acela) nu poti oferi / primi decat TOTUL. Oferind atentia ta, tot ce ai mai bun in calitatile tale, in abilitatile si aptitudinile tale se ofera automat si cursiv, natural si perfect.

Ai grija cui o oferi. ATENTIA TA e un ochi al lui Dumnezeu pe Pamant, din miliardele de ochi pe care ii are: unul singur si special e la tine. Vezi ce faci cu el!

VEZI ce faci cu el?