vineri, 16 octombrie 2009

URMATORUL ATELIER "NEW LOVE" LA InLIGHT CLUB: luni 26 octombrie ora 19.00!

Ooook! Am respirat un pic aer de padure, m-am repliat si merg mai departe! Cu voi, nu oricum. :)
Asadar, luni 26 octombrie la ora 19.00 ne reindragostim de noi, ne respiram aerul, ne placem, vorbim si ne jucam cat se poate de serios, radem de tot ce ne-a speriat candva, cultivam autoincredere si udam propriul pamant al proiectelor noastre. Tot la "Salonul de Frumusetea Interioara InLIGHT CLUB". Va astept inscrierile la andreeaeaici@gmail.com. ! Detalii mai jos.


UN NOU ATELIER "NEW LOVE": REINDRAGOSTESTE-TE DE TINE !
Ne acceptam asa cum suntem? Ne iubim pentru asta?

Ne nastem fericiti, demni de iubirea celor din jur dar si de a noastra. Cand am inceput sa nu ne mai iubim? Cand am inceput sa confundam iubirea si respectul fata de noi cu egoismul? Cand si de ce ne-am transformat iubirea
de noi insine in ceva interzis? Vino luni la Atelierul "New Love" sa ne acceptam asa cum suntem, si sa ne iubim pentru asta. Andreea Mihaela Stan iti propune o noua tema: "Reindragosteste-te de tine!" Ne intalnim pentru a ne reimprieteni cu noi insine, cu forta noastra interioara. Vino sa vezi cat de simplu si cat de bine e. Iubeste-te! Savureaza-te! Vino sa iti amintesti de TINE.

Luni 26 octombrie 2009 ora 19.00 la InLGHT CLUB (str. Paraschiva Gherghel 14 - vis-a-vis de Piata Domenii) ne reamintim cat de FRUMOSI, BUNI, MINUNATI SUNTEM!

Tu mai stii?
Daca da, vino sa ne spui. Daca nu, vino sa afli!

Afla detalii si inscrie-te la tel: 0740077533 sau mail: andreeaeaici@gmail.com.