duminică, 25 octombrie 2009

ITI DAI DRUMU' IN AZI?

Incercam azi sa il conving pe fiul meu Luca sa se urce in tiroliana (si-ar fi dorit, era la un pas de...) si m-am trezit vorbind despre aceasta experienta ca si cum vorbeam de o zi noua: "te urci acolo sus, pe deal, iti pui hamurile, le strange bine domnu' pe tine, te tii cu mainile de coarda verde si apoi.... apoi ITI DAI DRUMUL! E ca o zi noua: nu stii ce urmeaza, dar eu iti spun sa ai incredere ca va fi bine. Am fost azi de 2 ori deja, uite, hai cu mine acum. "

Abia apoi am realizat ca experienta este, intr-adevar, foarte asemanatoare cu o dimineata: nu stii nimic din ceea ce urmeaza in acea zi, si totusi iti dai drumu' in ea, iti dai drumu' in ziua aia si te lasi cuprins de ea. Uneori poti ajunge la euforie, alteori ajungi sa razi usor isteric (da-i "play" pt exemplificare) iar unii ajung sa planga la finalul ei. Altii plang de placere. Si totusi, in fiecare zi ne dam drumul pe un cablu care chiar rezista, ne dam dumul pe o franghie verificata, pe care au fost multi inainte si care a trecut si testele de reverificare. Si da, Domnu' ne leaga bine hamurile! Da, poti sa te dai cu frica, cu multa frica, si atunci placerea va fi inecata in incordare. Dar poti sa iti dai drumul intr-o incredere despre care unii spun ca e vecina cu semi-constienta, si este, de fapt, un alt mod de a trai natural stari modificate de constienta. Fiecare zi este un salt intr-un plin pe care noi inca nu il vedem, si nu stiu cum Doamne-Doamne nu oboseste sa ne tot spuna "sa ai incredere ca va fi bine!".

M-am dat azi cu tiroliana si m-am bucurat sa zbor si sa rad in aer cu capul in jos desi nu sunt straina deloc de aruncari in gol, sau tocmai de aceea. Am facut si sarituri in apa in adolescenta, si bunjee-jumping mai tarziu. Apoi am tot sarit, de fapt de 10 luni ma tot arunc "in gol" dar ma arunc in visele mele si ele sunt pline.

Nu, nu l-am convins pe Luca sa-si dea drumul dar nici nu am insistat. Pentru ca stiu ca saritul "in gol" este un alt lucru pe care il faci doar ca optiune proprie, ca demers personal, si este la fel de important sa iei tu decizia aceea ca si sa faci acel pas care te desparte de asa zisul "gol".

Nu exista "gol", doar spatii pe care inca nu le-am umplut cu noi. Doar spatii pe care urmeaza sa le mobilam cu plinul din noi.

Va astept maine - luni 26 octombrie- la ora 19.00 la "Salonul de Frumusete Interioara" sa umpleti sala cu frumusetea din voi! Tema acestui atelier "New Love": "Reindragosteste-te de tine!" Pentru detalii click aici.

Tu iti dai drumu'?
Te arunci in plin(ul tau)?