joi, 8 octombrie 2009

I LOVE ME!

Buna dimineaaaataaaaa! Cam asa arata diminetile mele in drum spre gradinita fiicei. Traversez o mica padure ce se afla la mijlocul drumului meu (6 km dus, 6 intors - in total 15 minute, cu tot cu pupici Sara) . Nici in visele mele cele mai indraznete de Scufita Rosie nu am vizualizat vreodata ca voi face zilnic acest drum, in care sa pot saluta padurea si sa vorbim cu ea lucruri de genul "azi te speli pe cap? si pe puiutii tai ii speli?"

Padurea nu cunoaste tristetea, sentimentele ei baleiaza intre liniste si fericire si nu se satura sa dea. Azi insa m-am oprit si am respirat-o, mi s-a parut o adevarata obraznicie din partea mea sa nu opresc de atatea zile. M-am oprit si am vazut de aproape cum piaptana razele de soare la o curba ce imi e draga pentru ca acolo se simte cel mai tare din viteza mirosul padurii. Padurea nu facea altceva decat sa ne aminteasca ce mult ne iubeste, ce mult ne iubim, CAT DE BINE E!

Va invit luni la urmatorul Atelier "New Love" sa imi impartasiti si voi cine va aminteste sa va iubiti.

UN NOU ATELIER "NEW LOVE": REINDRAGOSTESTE-TE DE TINE !
Ne acceptam asa cum suntem? Ne iubim pentru asta?

Ne nastem fericiti, demni de iubirea celor din jur dar si de a noastra. Cand am inceput sa nu ne mai iubim? Cand am inceput sa confundam iubirea si respectul fata de noi cu egoismul? Cand si de ce ne-am transformat iubirea
de noi insine in ceva interzis?Vino luni la Atelierul "New Love" sa ne acceptam asa cum suntem, si sa ne iubim pentru asta. Andreea Mihaela Stan iti propune o noua tema: "Reindragosteste-te de tine!" Ne intalnim pentru ca sa ne reimprietenim cu noi insine, cu forta noastra interioara. Vino sa vezi cat de simplu si cat de bine e. Iubeste-te! Savureaza-te! Vino sa iti amintesti de TINE.

Luni 12 octombrie 2009 ora 19.00 la InLGHT CLUB (str. Paraschiva Gherghel 14 - vis-a-vis de Piata Domenii) ne reamintim cat de FRUMOSI, BUNI, MINUNATI SUNTEM!

Tu mai stii?
Daca da, vino sa ne spui. Daca nu, vino sa afli!

Afla detalii si inscrie-te la tel: 0740077533 sau mail: andreeaeaici@gmail.com.