miercuri, 7 octombrie 2009

LUNI SEARA A FOST ....

...Destul de incins, desi as putea spune cald! Atelierul 2 "New Love - Noua Iubire" din seria "Daca dragoste nu e, atunci sa facem" a adus un public variat si minunat. Nici n-am stiut ca Gabriela va veni cu fiul ei - a fost singurul reprezentant masculin al adunarii, dar am aflat inca o data cat de pure si adanci sunt gandurile de copil. Ar fi trebuit sa fiti acolo sa vedeti cum a punctat Robert la fiecare 15 minute subiectele lansate de mine cu cate un desen simplu pe care il ridica catre public. Am facut un tandem minunat si am cazut intr-o admiratie imensa pentru acest copil (si parintii lui!). A fost incredibila ATENTIA lui, si felul in care a raspuns la invitatia mea de a primi "in spatiul nostru interior" pe toti cei din jur cu care intram in contact. Absolut fiecare cuvant sau linie ale acestui copil ma ajutau sa exprim mai bine si mai detaliat urmatorul nivel al demonstratiei.

Ca alta noutate: prezenta unor voci "sincer-sceptice" (multumesc, Anca!) fata de conceptul New Love, ceea ce mi-a oferit prilejul sa detaliez lucruri pe care nu apucasem sa le desfasor.

Am vorbit despre reindragostirea de sotii, partenerii, prietenii nostri si de barbati in general. Am aflat ca asta se poate face renuntand la lupta, dar si la asteptari. Lasand iubirea sa faca ce vrea ea din noi. Am vazut cam ce putem face noi din iubire, este momentul sa vedem ce putem fi NOI lasand iubirea sa faca ce vrea.

Le multumesc tuturor celor prezenti si ii astept la noul atelier de lunea viitoare: "REINDRAGOSTESTE-TE DE TINE!". Detalii in curand!