luni, 12 octombrie 2009

PLOUA SI RAD

Imi place cand ploua, chiar si cand burniteaza marunt si rece ca acum, deschid obloanele biroului meu mereu scaldat in lumina (uneori insuportabil de mult!) si mi-e mai usor astfel sa-mi citesc din suflet.

Cand ploua rad din adancul meu, iar azi am ras pana in varful nasului. Mi-am amintit de un exercitiu Osho simplu de tot: imaginati-va ca sunteti cat mai fericiti cu putinta. Primul lucru cand va treziti (poate fi si al doilea, ori al treilea, functioneaza oricum) imaginati-va ca sunteti nebuni de fericire. Continuati iradiind de fericire, ca si cum urmeaza sa se petreaca ceva minunat in aceasta zi. Abia asteptati sa se intample. Ziua aceasta nu este una obisnuita, ci una cu adevarat speciala. Amintiti-va apoi de aceasta stare pe tot parcursul zilei, de cate ori vreti. (Daca veti continua sa faceti acest exercitiu mai multe zile intreaga atitudine vi se va schimba. O sa exersam impreuna si la ateliere continuarea acestui exercitiu).

Eu mi-am amintit de el in aceasta dimineata cand treceam prin padurea de care v-am mai vorbit. M-a ajutat si faptul ca am vazut un fazan traversand linistit strada. Ciudat de linistit as spune :).

Apoi am primit interviul acesta si m-a distrat si el. Chiar daca nu e tocmai nou... Si chiar daca azi nu voi tine Atelierul, pentru ca nu s-a indeplinit numarul minim de inscrisi. In mod normal as trai o drama din asta, dar azi am ales sa aflu ca poate e nevoie sa le fac bilunar, sau altfel, in orice caz am nevoie de un pic de reorganizare a planului lor. Asa ca ma repliez si va povestesc care vor fi schimbarile in intalnirile noastre.

Pana atunci, iradiati fericire!! Sa o simt pana aici, ok?