marți, 13 octombrie 2009

AZI AM ÎNTÂLNIT UN ÎNGER MÂNZ

Zâmbea mult dar râdea doar când două idei strălucitoare se întâlneau şi făceau "poc!" asemenea unui dop. De sampanie, desigur!

De fapt a fost o intâlnire aranjată. La 4 la Arcul de Triumf, acolo unde ne-am cunoscut mai bine si am vorbit despre Luna, Soare şi stele care vin prin vise si apoi lasă geamurile deschise. Ea (căci mânzul meu este o "ea") se ocupă cu cultura de aripi. Le însămânţează, le cântă, le mângâie, şi mereu le uda cu gândurile ei. Si, cand aripile cresc, alege oamenii carora li se potrivesc. Apoi li le pune pe spate pana numeri la 7, fără ca ei sa simtă.

Am întâlnit un om care râde precum un înger mânz si numele ei este Mihaela Vasile. Am aflat ca iubeşte ideile care fac "poc", şi atunci se bucură până clopoţeii şuviţelor părului ei i se scutură.

Vă doresc şi vouă întâlniri de o oră sau de o viaţă în care să mâncaţi baclava şi să beţi apă şi-apoi să simţiţi că viaţa e mai dulce ca mierea!

"Noua iubire" + www.aimee.ro = LOVE ! :)