vineri, 22 mai 2009

SHOOTING MATINAL

Spuneam aici ca voi translata starea de vineri spre joi. Asa ca ieri am trait in vineri aproape toata seara si bine a fost. Azi dimineata nu mi-era prea clar cum vreau sa ma simt, si, traind ieri in vineri, azi, corpul tragea sa se comporte ca sambata. Am pedalat pe vineri in continuare si, trezindu-ma devreme am facut impreuna cu Sara o plimbare cu picioarele goale prin iarba uda. Surpriza a fost sa gasesc o multime de... ciupercute in gradina. Da, imi amintesc ca am adus in timpul constructiei ceva pamant de padure dar nu stiam ca a venit si Scufita Rosie odata cu el. Un shooting cu Sara in pijama si apoi in pielea goala la 7.30 dimineata. Am salutat pamantul si soarele si am vorbit cu capisoanele albe. Da, e inca vineri si iubirea are palarie alba, pielea fina si ne uda talpile cu stropi reci-calzi.

Ma gandesc la voi. Vreau sa va trimit un gand bun de week-end pentru ca am o groaza si stiu sigur ca sunt pentru voi. Ma gandesc la voi ca la niste ciupercute de padure pe care destinul le-a mutat intr-o curte plina de soare. Ele au ramas zvelte si frumoase dar s-au adaptat schimbandu-si culoarea. Si-au pastrat destinul lor de a fi ciupercute indiferent de locul in care au ajuns sa creasca, indiferent daca le este prielnic sau schimbarea e perceputa ca dificila.

Ma gandesc la voi, indiferent cat de putine/putini sunteti, cunoscuti sau necunoscuti trimitandu-va increderea mea ca sunteti cei mai buni de pe pamantul asta. Ca nu s-a nascut om mai potrivit ca tine sa faca ceea ce faci tu. Vreau sa iti reamintesc ca ai venit aici sa fii fericita si vreau sa imi spui, pe o scala de la 12 la 345 (!) cat de fericita ai fost in week-endul asta.

Da, ne poarta vantul si destinul in locuri pe care nu le dorim, uneori, intre oameni pe care nu ii iubim sufcicient. Dar asta nu inseamna ca nu putem ramane ciupercute, oriunde am fi, daca ne-am nascut pentru a fi ciupercute. Putem sa ne implinim destinul de ciupercute, putem oferi frumusete in jur doar prin simpla noastra prezenta. Ne putem inalta capul indiferent de ierburile din jur, putem sta drept chiar daca doar apa din noi ne tine.

Fiti ciupercute si lasati copiii sa se bucure de voi, indiferent de varsta lor! Lasati copiii sa se bucure de prezenta voastra chiar atunci cand au 40, 45 sau 70 de ani. Lasati copii de 25 si 30 de ani sa va culeaga intelepciunea privindu-va si pe cei de 5 ani jucandu-va cu voi. Cu bine si pe maine, o alta vineri!