marți, 19 mai 2009

SPUNE DA!

Va trimit mai jos ce am primit de la buna mea prietena Lucia Neagoe. Ocazie cu care declar ca cea mai curajoasa dintre noi toti, dar absolut toti pamantenii este Lucia. Ea are curajul sa creada si sa faca! Uite:

"Spune DA vietii si viata iti va spune DA.

De ceva vreme meditez la acest lucru si din dorinta de a-l intelege mai profund, am luat urmatoarea decizie:
Saptamana asta, cu titlu experimental, voi zice DA la tot ceea ce mi se va cere si la tot ceea ce mi se va oferi.
Asa ca m-am hotarat sa-i anunt pe toti cunoscutii mei ca saptamana asta imi pot cere orice (si-mi pot oferi orice), fiind siguri ca nu ii voi refuza.

Cu drag,
Lucia

PS1: Eu nu voi refuza nimic, asa ca ar fi dorit ca fiecare sa stie daca ceea ce va cere intr-adevar ii face bine sau nu (ma refer in special la studentii mei, care vor avea examen cu mine maine )."

Lucia esti o eroina! Sunt cu tot sufletul alaturi de tine!