luni, 11 mai 2009

SUNTEM PREA GREI DE CAP, PREA USORI DE INIMA

Premiera la Atelierul nr.3 "New Love - Noua iubire" de joia trecuta, la sediul 121.ro: doi barbati, unul in forma lui maxima, altul in devenire (12 ani!). Si, surpriza placuta, adultul (desigur, adus usor cu forta de sotie...) a declarat in final ca a fost pentru el o companie placuta.. :)

Am vorbit despre superioritatea inimii asupra creierului. Inima este mai mare, mai inteligenta, mai autorizata decat mintea sa declanseze anumite actiuni. Inima daruieste acceptare si prin asta largeste perceptia creierului.

M-am intrebat de ce suntem atat de grei de cap uneori, si mi-am raspuns ca avem mult prea multe probleme pe care le-am repartizat capului, iar el nu are pregatirea necesara pentru a rezolva tot ce ii cerem. O multime din problemele noastre se adreseaza de fapt unui departament complet diferit, cu pregatire superioara: INIMA. Cerem prea putin inimii, prea mult capului. De aceea suntem grei de cap, de aceea ne doare capul, de aceea avem migrene: pentru ca nu poti umple o sticla de apa cu cantitatea care se afla intr-o cisterna.

Dar inima e nesfarsita. Ea poate cuprinde cantitati imense de iubire si sentimente, jongleaza cu emotii si stari diverse si uimitor de variate pe unitatea de timp.

Am propus sa inlocuim expresii mult prea uzuale, mult prea romanesti precum: "de ce nu gandesti??" sau "foloseste-ti capul, ca de aia il ai!" sau "n-ai cap? de ce nu gandesti?" cu:
- "GANDESTE CU INIMA, NU CU CAPUL!"
-"FOLOSESTE-TI INIMA!"

Ne-am raspuns la intrebari, am invatat sa emanam iubire prin nari, ochi, gura si urechi. Am avut vorbitori din partea doamnelor - ii multumesc Roxanei Susca !- si mi-am confirmat inca o data ca fiecare dintre participanti are sa ne invete cate ceva. Documentarul complet al intalnirii il veti putea gasi in curand pe site-ul 121.ro. Pe curand, la urmatorul Atelier!