miercuri, 9 decembrie 2009

EXPERIMENT DE MAGIE IN DESFASURARE

Va mai amintiti dublul meu experiment de fericire din vara? Poate inca nu v-am dat un feed-back, pentru ca eram ocupata cu a fi fericita, dar va spun acum: cele 3 luni (iunie, iulie si august) pe care mi le-am propus au fost fericite! Da, se poate! Da, a fost fericire si a fost intentionata si intentionala. Pentru ca "a fi fericit" este ori ceva cu care te nasti si ramai asa ori este o intentie la care, serios vorbind, tu chiar trebuie sa participi. Stiu ca ti-ai dori sa ti-o ofere cineva, stiu ca ti-ai dori sa te hraneasca altcineva cu fericire, dar ce risipa ar fi sa nu profiti de prezenta ta zilnica cu tine si sa nu iti oferi singur asta! Si, parafrazand unul dintre cele mai bune bancuri din toate timpurile, parca il si aud pe Dumnezeu spunand: "Breee! Macar AI INTENTIA sa fii fericit! Propune-ti tu tie in capul tau si in sufletul si pancreasul tau, SA FII FERICIT!" Joaca macar un bilet la loteria asta! 'Au vrei sa fii fericit fara sa investesti nici macar un gand acestui plan??? 'Au vrei sa fii fericit, da' numai daca face altcineva asta pentru tine??

Da, am avut o vara fericita. Am iubit si m-am simtit iubita, si nici nu mai stiu altceva de vara asta, nu-mi amintesc detalii prea multe, doar ca am trait fericire.

Noul plan? MAGIE! Pentru urmatoarele 3 luni mi-am propus ca viata mea sa fie MAGIE, sa fiu eu magica si vraja buna sa fie prezenta in viata mea, in iarna mea.

Tu ? Ce intentii ai cu tine pentru anotimpul acesta?

Cu drag,
Zana Norilor

(Lucia mi-a trimis fotografia de mai sus si nu stia pentru ce e mai potrivita: pentru "New Love" sau pentru "Zana Norilor". I-am raspuns ca "da!")