joi, 10 decembrie 2009

Despre Frumusetea Omenirii - Haideti sa creem Lumea Perfecta

Ne place sa vizualizam, suntem asi in a ne proiecta viitorul sentimental, social, chiar financiar uneori. Invatam NLP si ne folosim de uneltele neuro-lingvistice pentru a ne crea fiecare pas urmator. Ne gasim iubitul/iubita perfecta, mai ales daca suntem cuminti si facem toate cele de mai sus sau pur si simplu avem "noroc". Ne desenam in Acad-ul propriu casa viitorului nostru, job-ul perfect si ne programam viata. Totul e bine. De fapt chiar totul e bine undeva in jurul nostru, undeva maine si ieri, pe aici pe undeva.

Va amintiti proiectiile despre o lume noua, fericita? Va amintiti ironiile despre o lume a pacii? Va amintiti rasul pe infundate cand e vorba despre pace in general? Proababil ca vi le amintiti, pentru ca acum 20 de ani eram obligati sa proiectam pace in lume, si asta ne dezgusta.

De cateva zile ma tot gandesc la pace si la o lume perfecta. Si am realizat ca niciodata, dar absolut niciodata in ultimii 15 ani de vise si visari, de proiectii si imaginatii, de practica a meseriei de "professional dreamer", nici macar o singura data nu mi-am imaginat viitorul lumii in varianta mea ideala.

M-am restrans si eu in viitorul meu ingust, al vietii mele moderat pasnice, simtindu-ma responsabila doar de cei 5-10m din jurul meu.

Dar daca intreaga planeta ar depinde de mine? Sigur, admit ca paranoia e o moda foarte tentanta zilele acestea, dar.... daca? Dar daca macar ca idee utopica as accepta ca lumea intreaga ar depinde de mine, oare cum ar arata ea?

Este prima data cand imi propun sa gandesc o lume perfecta a viitorului, iar ceea ce va urma este spontan, sunt eu insami curioasa sa aflu ce si cum gandesc despre asta. (Oare gandurile acestea, create acum, sau probabil culese de prin carti, experiente sau amintiri, au existat de fapt mereu?)


LUMEA PERFECTA

In lumea perfecta oamenii iubesc si se privesc mult in ochi. De fapt ei sunt mereu indragostiti. Atunci cand nu mai simt ca sentimentele le dau aripi isi aleg alti parteneri iar cuplul se dizolva fara resentimente. In lumea ideala nu exista resentimente. Doar stari de care fiecare se bucura. Nu e o lume plicticoasa, e o lume creativa. Greselile nu sunt sanctionate, ele sunt moduri in care oamenii invata ca nu se fac lucrurile.

In lumea mea ideala nu exista casatorii ca ale noastre, ci numai legaturi facute in vant. Oamenii isi fac fiecare ritualuri in care se impletesc cu natura si cu ei insisi. De fapt, in lumea ideala oamenii nu sunt dependenti de un alt om de sex opus sau acelasi, iar iubirea nu e ceva ce ei asteapta ca pe o prajiturica, zilnic. Ei nu sunt dependenti nici de atentia celorlalti, ci doar de propria lor atentie, pe care si-o ofera nelimitat....

In lumea mea ideala mancam impreuna de placere si nu ne straduim atat de mult sa prelucram alimentele, pentru ca ele sunt deja pregatite de Dumnezeu in forma cea mai potrivita noua.

In lumea mea ideala oamenii se saruta mult, se imbratiseaza, se joaca, fac dragoste cu iubire, da, fac dragoste cu iubire.... sunt trup si suflet si spirit intr-un singur loc...

Despre cetatea ideala au scris arhitecti celebrii ai secolelor, eu pot doar sa spun ca locuintele lumii perfecte sunt imbracate in iarba si orasele sunt adevarate centre spirituale in care oamenii se dezvolta impreuna, construiesc impreuna si afla mereu metode noi de a iubi mai mult....

In Lumea mea Perfecta totul este despre iubire.

Haideti sa construim impreuna, sa proiectam impreuna aceasta LUME PERFECTA fie ea si virtuala, pe care ulterior mainile noastre o vor crea intr-un fel sau altul. Ce urmeaza? Cum sunt strazile, soselele, oranduirile si cum isi ofera serviciile oamenii unii altora?

Vrei sa continui tu ? Te rog adauga in "comentarii" urmarea ta.