luni, 21 decembrie 2009

A SE DESCHIDE PE 31 DECEMBRIE 2010

Pentru pregatirile voastre de sfarsit de an vreau sa va ofer 2 lucruri: o creatie proprie - un desen recent, in care am imprimat senzualitate si iubire, intitulat "Ganduri de duminica" si un exercitiu pe care l-am primit de la prietena mea Luminita Baltaretu (InLight Club - Salon de Frumusete Interioara) - prima formatoare in metoda Lise Bourbeau din Romania. Exercitiul - facand parte din metoda pe care o preda - mi se pare extrem de util, placut si perfect compatibil pentru acest sfarsit de an si inceput de vise noi . Iata-l:

Daca ai avea o bagheta magica si ai putea sa iti indeplinesti trei dorinte, care ar fi acelea? Imagineaza-ti ca aceste decizii nu afecteaza pe nimeni, si ca ai tot ce trebuie pentru a le concretiza.
INDRAZNESTE SA-TI IMAGINEZI DINCOLO DE TOT CEEA CE AI PUTUT SA ITI IMAGINEZI PANA ACUM. De ce ? Pentru ca energia pe care o primim din univers este plina de creativitate. TOTUL ESTE POSIBIL ! Poti si sa crezi ca asta nu este posibil.
TU ALEGI ! Totul depinde de ceea ce vrei TU sa alegi. Pentru a te ajuta sa pui in miscare ceea ce iti doresti pentru noul an, iti sugerez o modalitate care a avut succes la milioane de alti oameni. Scrie o scrisoare destinata unui prieten imaginar pe care nu l-ai vazut de un an de zile. Imagineaza-ti ca scrii aceasta scrisoare pe 31 decembrie 2010. Scrisoarea ar putea incepe asa...." Dragul meu prieten, imi face o imensa placere sa-ti scriu . Vreau sa-ti istorisesc minunatele lucruri petrecute in anul care a trecut. Iata tot ce mi s-a intamplat si ce am invatat in acest ultim an..."
Scrie apoi tot ceea ce iti trece prin cap , imaginandu-ti ca ai trait cel mai minunat an al vietii tale si ca tot ceea ce ai dorit ti s-a implinit. Este foarte important sa nu recitesti scrisoarea si sa nu o corectezi sau „sa o treci pe curat” (aviz perfectionistilor). Aceasta scrisoare trebuie sa fie cat mai spontana. O pui apoi deoparte notand pe plic „A se deschide pe 31 decembrie 2010".

Ii multumesc Luminitei, si va ofer acest exercitiu cu drag, voua tuturor celor ce stiti ca TOTUL sau ORICE incepe cu un VIS !