vineri, 18 decembrie 2009

ALEGE GANDUL CE-L GANDESTI

Acum cateva zile prietena mea Ana ne povestea cum numerele de inmatriculare ale masinilor au inceput sa vorbeasca pentru ea, revelandu-i raspunsuri la intrebari. Am fost impresionata de experienta ei, probabil de aceea a venit randul meu.

Aseara mergeam spre casa si, pe DN1 ramasesem intr-un gand dintr-un trecut recent, cazand in obisnuinta de a analiza, relua filmul, reconstitui, imbunatati trecutul. Fac din ce in ce mai rar asta si, de obicei realizez repede ca pierd prezentul cand ma gandesc la trecutul fie el si recent. Si de data asta m-am trezit rapid vazand ca nu ma bucur suficient de drum, de zapada si de copacii inghetati.

Si, chiar cand imi propuneam sa fiu prezenta si sa traiesc clipa minunata de intoarcere acasa, pe langa mine a trecut o masina cu numarul B....AFI. Am ridicat privirea si, de pe podul Otopeni reclama la o televiziune cunoscuta imi arunca in ochi un cuvant mai inalt si ca podul: "TARE". Am intonat in gand si eu "tareee!" Super tare. Si totusi lucrurile nu s-au oprit aici. Urmatoarea masina care m-a depasit avea inclus in numar formatiunea "CAA". Iar ultima ce am privit-o "NEW".

A FI e super TAREEE! Sa FII ca NOU! Ca Nou-Nascut!

Sa privesti si traiesti ziua aceasta ca pe PRIMA zi din viata ta!

Eu am ales sa gandesc asta despre azi.

Tu ce alegi sa gandesti pentru tine azi?