sâmbătă, 26 decembrie 2009

SECUNDELE SUNT ALE TALE, MEREU

Pentru aceste zile, mi-am propus sa transform orice mica-mare suparare ori furie, ori gand ascutit, in PAUZA.

La nivel teoretic e usor. In practica, este extrem de greu. Pentru ca uneori iti vine sa ridici pumnul cand te simti ranit. Dar acum este vremea transformarilor, si cred ca daca putem schimba ceva radical in lumea asta, acel ceva este felul in care reactionam la lucrurile din jur. Daca ceva e important zilele acestea atunci acel ceva este sa transformam:

- agresivitatea in iertare
- frica in iubire
- gandul dureros intr-unul cald.

Mi-am ales ca ajutor aceasta "emblema" a prezentelor zile de sarbatoare. Cand imi vine sa ridic pumnul (fizic sau doar la nivel mental) mesajul meu e mai vizibil. Dar mesajul meu este in primul rand pentru mine. Inainte de a ma infuria (leonin sau nu:)) mi-am propus sa iau eu o pauza. Sa dau pauza tuturor lucrurilor pe care le-am lasat sa ma supere. Sa imi dau voie sa iau vacanta de la obisnuita incordare.

Va doresc si voua sarbatori cu pauze, in pauze sa gasiti linistea, in liniste sa va adanciti in secunda, in secunda sa va regasiti sinele.

Va doresc o "pauza mare" precum la scoala erau acele imense minute in care te bucurai de tot ceea ce se intampla, iar secundele erau ale tale mereu.

Nu uita: secundele sunt ale tale, MEREU!

Pauze lungi si dese sa luati si de ele sa va bucurati!

In foto: acest inel l-am achizitionat de sarbatori de la un targ de obiecte hand-made; mi s-au parut geniale toate ideile creatorului pe care l-am cunoscut si al carui site nu il mai stiu dar mi-ar placea sa mi-l aminteasca :).