luni, 6 aprilie 2009

TI-A INFLORIT ? MIE DA.

Am cateva lucruri sa va dau azi: un zambet, un gand senin care se propaga mai repede ca vantul de primavara, si vestea ca in week-end mi-a inflorit magnolia. E stirea cea mai importanta din jurnalul meu de stiri. Nimic mai imens si mai vital, nimic mai esential ca faptul anual, si, pentru asta, plenipotential, ca mi-a-nflorit magnolia pentru cel de-al doilea an. Ce tare e Dumnezeu! Oricat ne-am stradui noi sa schimbam lucruri, sa ne luptam, sa ne infruntam, sa ne pacificam, ea tot infloreste. Dumnezeu o infloreste. La timp, atunci cand trebuie, ea isi deschide florile, salcia isi scoate din scoarta groasa frunzele, ciresul si marul la fel, isi lasa moale coaja ca sa se lase strapunsa de mangaierea fragilei frunze.Si totusi, atat de puternica. Blandetea e invincibila, din nou si din nou.

Si mai sunt datoare cu un mic brief al primului "Atelier New Love - Noua Iubire" din Paradisul Verde. Am vorbit despre cum putem iubi mai calitativ barbatii, cum ne putem indragosti de cei de langa noi oferindu-le atentia noastra intr-un mod cat mai autentic dar si valoros. Am vorbit despre renuntarea la "m-am sacrificat pentru tine" si trairea lui "fac asta pentru ca imi place", traim impreuna pentru ca ne place, nu pentru ca ne obliga cineva. Am vorbit despre faptul ca a fi casatorit sau intr-o relatie (oarecum) stabila inseamna o oportunitate de a te distra in fiecare zi. Le multumesc celor prezenti in intima locatie a beauty-salonului Aliks, ii multumesc in mod special lui Calin pentru prezenta lui dar si tuturor doamnelor care ne-au onorat nu numai cu prezenta, cat mai ales cu contributia lor la o seara plina de invataminte pentru toti. Categoric am primit lectii pline de intelepciune de la Manuela (una din fortele aflate in spatele unei persoane foarte publice si foarte active) care ar putea tine oricand prima pagina a ziarelor intr-o tara in care mass-media s-ar ocupa de valori feminine, de adevarate "vrajitoare" ale timpurilor noastre. Ele sunt cele ce transforma ziua de azi si pamantul tern in camin cald si adevarate paradisuri.