miercuri, 3 martie 2010

DACA NU TI-AR FI FRICA, CAT DE MULT AI IUBI?

Aseara am tinut al 9-lea Atelier New Love - Noua Iubire la sediul comunitatii femeilor senzationale 121.ro. Ca orice femei senzationale, unele dintre ele au venit insotite de barbati extraordinari care au vorbit despre ei si iubirile din ei. Surpriza serii a fost un cuplu superb aflat la a 3-a... tinerete. Am aflat cum s-au cunoscut si recunoscut acum multi-multi ani, si le multumim pentru ceea ce ne-au impartasit.

Mai iintai vreau sa ii multumesc Danielei Lucia Nistor pentru inspiratia adusa acestui atelier.

Ce e iubirea pentru tine? Am cautat fiecare raspunsul propriu la intrebare si ne-am lasat purtati de visul de a iubi intr-o lume in care fiecare iubeste cat vrea, cat poate, pe cine poate.

Apoi am pus intrebarea: daca nu ti-ar fi frica, tu cum ai iubi? Cati, cate, in ce fel, in ce moduri, cat timp si cu cata libertate ai iubi, daca nu ti-ar fi frica? Nici de o ea, sau un el, nici de reguli ori canoane, nici de pierderi. Daca nu ti-ar fi frica de faptul ca ai putea pierde ceea ce ai acum - un partener, o familie, o pozitie sociala, alta profesionala, prieteni - oare cum ai iubi?

Daca ti-as spune ca nu ai pierde NIMIC din ceea ce ai acum, oare cum ai iubi oamenii din jurul tau? De cati te-ai indragosti?

Probabil ca ai iubi respirand si ai respira iubind. In mod sigur ai fi constient ca fiecare particula de aer iesita din tine este mai mult decat un aer, este aur. Doar o litera distanta.

Improspateaza Universul cu parfumul tau, parfum de TINE.
Ce e iubirea, pentru tine, decat tu insuti, respirand?