vineri, 14 august 2009

3 "STELE CALATOARE" AU PLECAT SPRE UN ALT SOARE

Da, am privit aseara si am vazut. Ne-am intins pe iarba cu paturi si plapumi si am asistat la spectacolul ceresc, cu incredere mai mare sau mai mica. Primul meteor a fost pe la 21.30 si a brazdat cerul ca si acum l-ar fi despicat in 2. Superb si infricosator! Intunericul din jur a amplificat senzatia de "cadere in cer" si, cu cat priveam mai mult cu atat mai adanc era. Am mai vazut apoi inca 2 meteori de foc. Unii au vazut mai mult. Altii mai putin. Depinde cat de mari deschideai ochii. Dar cei 2 meteori mi-au soptit si o poezie celesta:

2 METEORI, 2 CLIPE

Oprim secunda si o pastram, asta putem
si luam amandoi secunda,
si o dam norilor sa o acopere
" te iubesc, te iubesc"- vor striga in cor
si noi ii privim cum acopera secundele
ei tin minte
ei nu au nevoie de timp
secundele tale si ale mele sunt ca picaturile din nori
stau fiecare la locul ei
si niciodata nu stiu daca sunt in cer sau au... aterizat.
nu, ele nu cad
stau fiecare la locul ei
asa sunt si secundele noastre
sunt impreuna
infinite
suntem aceeasi ploaie
dar suntem fiecare o picatura
ne intalnim mereu
in cer si pe pamant
vreau sa ne sarutam
asa, ca picaturile de ploaie,
cateodata saruturile noastre nasc fulgere si tunete
in aer
sau pe pamant.

(New Love - Noua Iubire)